fredag den 28. oktober 2011

hj. strikkede sutsko!

Her er sidste års vinterprojekt: Sutsko! Disse dejligt nemme hjemmestrikkede sutsko, bliver når de er færdigt strikkede filtet i vaskemaskinen ved 40 grader sammen med et par cowboybukser. De bliver så dejlige og hyggelige! Her er mit første par;

De kunne helt sikkert været blevet pænere, men øvelse gør mester. Jeg har dem endnu, og kan ikke overleve vinteren uden mine lodne uld sutsko på fødderne når jeg hygger mig hjemme! Næste par her var sidste års julegave til mig kære mor. (kvasten faldt dog meget hurtigt af igen) De var smurt med naturgummi under bunden, for at hun kan stå fast i dem, uden at skøjte rundt på trægulv.
Lidt pænere ikke sandt? ;)

Hvis du skulle være interesseret i at producere dine helt egne unikke sutsko, så kommer strikkeopskriften her:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar