onsdag den 6. juni 2012

Nye Kort














5 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte kort, du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Nu hvor mine eksamener er overstået, har jeg endelig tid igen.

    SvarSlet
  3. Hejsa Miss Cake Pusher....
    Du bruger en del halv perler i perlemor, hvor finder du disse????

    De giver en rigtigt god effekt.
    Du er rigtig god til, at mikse farverne så du får et unik kort.

    Mvh.
    Grethe:))

    SvarSlet
  4. Hov glemte helt at høre dig til om det bare er lim og glimmerpulver du bruget på din store blomst ???.

    Mvh
    Grethe

    SvarSlet
  5. De halve perler er jeg også selv totalt glade for, og bruger dem flittigt. Oprindeligt købte jeg dem fra panduro, men det alt hvad den butik har koster en halv bondegård. Derfor er jeg blevet stor tilhænger af eBay. Der kan du finde ALT i embellishment, blandt andet disse halve perler. Hvis du kunne tænker dig nogle, skal du søge "Flatback pearls, 3 mm, free ship" - Det er de små, jeg bruger farven "ivory", og flest af str. 3 + 5 mm :)

    Jeg har to glimmer teknikker; den ene er glimmer lim, Sticklers glitter glue. Den anden er en spray lim, som jeg kun har fundet i panduro (sidste udvej), og så løst glitter som kan fåes rigtig mange steder..

    KH Freja

    SvarSlet