fredag den 20. december 2013

Color Affection

Ovenfor er billedet af min første color affection. Den er strikket på pind 3,5 i uld/bomuld. Totalt garnforbrug: 150g. Desværre er den blevet meget stram i kanten. Derfor kastede jeg mig ud i endnu en, for at afprøve en ny teknik.
Denne er blevet meget bedre! Jeg har ved hver ny omgang slået om pinden, og lade den ekstra maske falde når jeg nåede tilbage til omslaget igen. På den måde er det lykkedes mig at få en mere løs kant.
Denne er strikket i Arwetta strømpegarn, totalt garnforbrug: 216g. Den er lige blevet færdig. Nu mangler jeg at vaske og blokke den, så bliver den nok endnu større :)
Opskriften er super nem, også selvom den er på engelsk. Den koster lidt, men det er gode penge givet ud! Opskriften finder du her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar