torsdag den 27. februar 2014

"Se min kjole...."

Jeg har altid drømt om at kunne sy mit eget tøj. Jeg har forsøgt mig et par gange, uden den store succes. Det har ærlig talt gjort mig lidt angst for at jeg måske ikke kan finde ud af det! Men nu skal det være! Jeg er arbejdsløs, og når jobsøgningen og afslag efter afslag tærer på min selvtillid, har jeg brug for at lykkedes med noget. Det skal altså være drømmen om den hjemmesyet kjole!
Jeg har forelsket mig den det her kjolemønster fra stof og stil. både fordi den er enkel, og fordi den har de der to knapper i sværhedsgrad, så burde jeg havde en chance for at kunne finde ud af den :)
I morgen begiver jeg mig ud på indkøb... Jeg vil tilstræbe 3/4 ærmer, og en længere længde da jeg er meget høj. Bum bum.. Eksponering af angst, kom an!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar