fredag den 10. januar 2014

12 Months of Knitting!

Efter at have kigget rundt i Blogland, fandt jeg frem til Hvad Bier Tænker - Her har Cecilie udfordret sig selv til 12 dejlige stykker strik i 2014, én hver måned. Det er en dejlig idé - og jeg tager udfordringen op! Jeg har efterhånden en ret lang liste over modeller jeg kunne tænke mig at have i skabet. Så nu går det løs, og her kommer mine foreløbige projekter:

Januar 

Den kom til at se sådan ud, og er allerede blevet brugt en del
Den er strikket i 3 tråde supergeelong, rent uld. Jeg frygtede at den ville kradse, men det gør den ikke. Den er dejlig varm, og hyggelig.

Februar

Jeg har planer om at strikke den længere, da jeg er en høj pige. Det skal være en kjole, der kan bruges til strømpebukser. Jeg har længe haft lyst til at gå igang med den, men den bliver strikket på pind 3, kommer det altså til at tage en mindre evighed. Men da jeg jo allerede er færdig med mit "januar-strik", tænkte jeg at jeg ville have god tid til denne model, da deadline jo først er i slutningen af februar :) Jeg strikker den i en tråd lavendelfarvet uld/bomuld, fordi det er så lækkert et garn - og for tiden har jeg altså en fetish med lilla.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar