onsdag den 16. oktober 2013

Camomille

Som alle andre her i blogland, så jeg mig nødsaget til at prøve kræfter med sjalet "Camomille" fra Isager. Det kom til at så sådan ud:

Jeg har strikket sjalet i 100 gram Alpaca, og 100 gram Højlandsuld. Jeg har strikket på pind 3,5 og blondekanten er strikket på pind 3. Jeg er selv ret godt tilfredt, MEN; det er mig ubegribeligt hvordan et kendt navn som Isager kan udgive så lille og simpel en opskrift, uden at teststrikke den. Opskriften er fyldt med fejl, så har du lyst til at prøve kræfter med dette sjal, så tjek rettelserne på isagers-hjemmeside først. Jeg ved godt at Isager er kendt for ikke at kunne lave en opskrift uden fejl, men hvorfor hun/de ikke ønsker at rette op på det ry, det lærer jeg nok aldrig at forstå. Efter en lille opsang til Isager, er der vist kun tilbage at sige at sjalet er dejligt, og jeg bruger det allerede meget :)

Jeg har gang i mange små projekter, og et stort projekt for tiden. Jeg strikker Skovtur af Annette Danielsen. Det er en sand fornøjelse, for hun skriver opskrifter UDEN fejl. Jeg kan slå hjernen fra, og bare gøre som der står, efter en omgang Isager, er det i sandhed en fornøjelse :) Når jeg bliver færdig, får min "Skovtur" et indlæg for sig selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar