onsdag den 16. oktober 2013

Rasmilla #2







Jeg ved godt jeg bandede og svovlede lidt over den her opskrift første gang jeg lavede den. Men da jeg blev færdig med den, var der alligevel lidt tomt, så jeg gik igang med endnu en, bare for sjov. Min søde strikkeveninde Inga, hjalp mig med at forstå det jeg havde lavet forkert sidste gang, og pludselig passede maskeantallet, og det gik smurt derud af. Jeg synes den er så sød, så den er kommet ned i min gavekasse, til når en af mine veninder får en lille pige. Den er strikket i Uld/Silke fra Garnudsalget, på pind 2,5 og pind 3. Den er lidt omstændig til at starte med, men den skal tids nok blive lidt kedelig, så nyd bærestykket mens du kan. Opskriften er fra Rasmilla, og hedder egentlig Elvira, men er i min omgangskreds kommet til at hedde Rasmilla. Som noget nyt kan man på rasmilla.dk nu få opskriften med gratis, når man køber garn til den. Som en lille service meddelse, vil jeg understrege at Supersoft ALDRIG bliver soft, jeg vil derfor på det kraftigste anbefale at du benytter hendes ynglingsgarn (bomuld/uld) - du kommer ikke til at fortryde det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar